De kracht van het grote scherm

Een TV scherm op een lichtbruin kastje met decoratie waaronder groene planten

Ad Alliance heeft in samenwerking met onderzoeksbureau DVJ Insights onderzoek gedaan naar de impact van adverteren op verschillende devices. Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop of TV-scherm?

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

TV betrouwbare bron voor duurzaamheidscampagnes

Onderzoek laat zien dat televisie onder verschillende leeftijdsgroepen het meest betrouwbare medium is voor duurzaamheidscampagnes.

Future Session: de kracht van de combinatie

Vind hier alles over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native.

De kracht van device en platform

Is het platform waarop je kijkt van invloed op de impact van je commercial? Wij zochten dit voor je uit.