De kracht van het grote scherm

TV scherm

Ad Alliance heeft in samenwerking met onderzoeksbureau DVJ Insights onderzoek gedaan naar de impact van adverteren op verschillende devices. Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop of TV-scherm?

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Onderzoek toont combinatiekracht van platformen in campagnes

Uit onderzoek van Albert Heijn, Memo2 en Ad Alliance blijkt dat het tonen van commercials op Videoland een effectieve aanvulling op een TV-campagne is.

De kracht van het platform

Het platform waarop je kijkt is van invloed op de impact van je commercial

TV groot effect voor nieuwe merken

Wat was de impact van de TV-campagne op belangrijke merk-kpi’s van het nieuwe merk Snuggs (menstruatie-ondergoed)?