Ingrid van der Werf
Head of Research & Insights
Begin 2024 staken Iglo en Ad Alliance opnieuw de koppen bij elkaar. Naast een grootschalige TV campagne, zetten zij samen met HelloSparkle een omvangrijke influencer campagne op.
Branded stories, posts en reels op Instgram.
Doelgroep: 18-64 jaar.
Het doel van de campagne was om de doelgroep te inspireren door o.a. te laten zien dat Iglo-producten makkelijk en veelzijdig kunnen worden bereid. Een succes bleek uit de resultaten!
“Goede weergave van hoe je het product kan gebruiken.”
“Spontaan filmpje en niet zo’n gemaakt reclame onderwerp.”
“Het is realistisch en geeft inspiratie.”
“Goed om zo te laten zien hoe het smaakt.”
Maar liefst 7 content creators, waaronder Jet van Nieuwkerk en Kim Kötter, maakten onderdeel uit van deze samenwerking.
Neem contact op met ons Researchteam, wij helpen je graag verder.
De resultaten van ons effectonderzoek naar de TV-inzet van Figo laten een stijging in bekendheid, overweging en voorkeur van het merk zien.
Adverteren op Videoland heeft een enorme impact gecreëerd voor de naamsbekendheid van de Tom Tom app en deze aanzienlijk verhoogd.