Ondertiteling van commercials

Vrouw liggend op de bank en zappend voor de TV
Effect op merk KPI's

Ondertiteling van commercials doet geen afbreuk en werkt positief!

In ons land wonen 1,5 miljoen mensen die doof of slechthorend zijn. Ad Alliance streeft naar diversiteit en inclusiviteit in al haar uitingen en heeft daarom samen met Procter & Gamble onderzoek gedaan naar ondertiteling van commercials (doelgroep 18-65 jaar, n=251). Wat blijkt: Ondertiteling van commercials doet geen afbreuk en werkt positief!

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Chantal Verhage

Research Specialist

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Impact van frame-split advertising

Frame-split blijkt effectiever dan een reguliere spot. Het zorgt voor een hogere engagement en dat leidt tot een hogere brandimpact en minder irriatie.

Effectiviteit addressable campagne

Ad Alliance heeft onderzoek gedaan naar de effectiviteit van een addressable campagne van de Nationale Postcodeloterij.