Reisbranche analyse

Vertrekkend vliegtuig luchthaven bij zonsondergang
Effect op merk KPI's

Volop kans voor reisadverteerders!

Wist je dat twee derde van de Nederlanders nog geen vakantie heeft geboekt voor 2023, terwijl 90% wel graag op vakantie wil? Wil je hierop inspelen? Richt je dan zowel op de man als op de vrouw, beiden geven aan een grote vinger in de pap te hebben bij het plannen van een vakantie. En vergeet ook de invloed van de kinderen op de vakantieplannen niet! Dit en nog veel meer interessante inzichten vind je terug in ons nieuwste reisonderzoek.

Via onderstaande link krijg jij antwoorden op vragen als: Heeft de inflatie invloed op onze vakantieplannen?, Wat is eigenlijk de favoriete vakantiebestemming van Nederlanders? En welke vakantiereclame spreekt ze het meest aan?

Het onderzoek is eind februari uitgevoerd in samenwerking met onderzoeksbureau Dynata.

Download dit onderzoek

Meer weten over het onderzoek naar de reisbranche?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Back to school

De Back to School periode is een moment dat veel kansen biedt voor merken om op in te spelen. In ons onderzoek vind je interessante inzichten die je helpen.