TV betrouwbare bron voor duurzaamheidscampagnes

Duurzaamheid

Merken die met een duurzaamheidscampagne consumenten willen bereiken kunnen dit het beste doen via het medium tv. Onderzoek van Ad Alliance in samenwerking met Dynata laat zien dat televisie onder verschillende leeftijdsgroepen het meest betrouwbare medium is voor duurzaamheidscampagnes.

Het onderzoek laat zien dat het belangrijk is voor merken om (nog meer) in actie te komen binnen het thema duurzaamheid. Ook wordt in dit duurzaamheidsonderzoek het dieper ingegaan op vier productcategorieën: voedingsmiddelen, kleding, verzekeringen en schoonmaakmiddelen: hoe belangrijk is duurzaamheid binnen deze categorieën en welke claims werken het beste in communicatiecampagnes?

 

Download dit onderzoek

Meer weten? 

Benieuwd naar het complete onderzoek of naar de resultaten van een specifieke productcategorie? Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Samen kijken verhoogt waardering content en advertenties

Bekijk het webinar over de vier elementen die de kracht van Total Video onderschrijven: Groot Scherm, Samen Kijken, Aandacht en Brand Safety.

De kracht van device en platform

Is het platform waarop je kijkt van invloed op de impact van je commercial? Wij zochten dit voor je uit.