TV groot effect voor nieuwe merken

    • De creatie van de campagne wordt zeer positief beoordeeld op brandfit en duidelijke boodschap.
    • De uitingen worden beoordeeld met een 7,1 gemiddeld. Dat is hoger dan benchmark
Effect op merk KPI's

Mooie stijging voor Snuggs door TV-campagne

De TV-campagne van Snuggs heeft geleid tot een significante stijging op:

  • Merkbekendheid (index 194)
  • Reclamebekendheid (index 278)
  • Merkoverweging en –voorkeur (index 232/219)
  • Aankoopintentie (index 185)
  • Sterk effect op imago: stijging op gebruiksgemak (+14%) en  stressvermindering (+20%)
Download dit onderzoek
Over dit onderzoek

Achtergrond

Merk: Snuggs
Product: Menstruatie-ondergoed
Campagneperiode: najaar 2023

Uitdaging

Wat is het effect van een TV-campagne voor een nieuw merk dat haar verhaal en identiteit nog moet opbouwen?

Media-inzet

TV Spot (480 GRP's)

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, wij helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

TV betrouwbare bron voor duurzaamheidscampagnes

Onderzoek laat zien dat televisie onder verschillende leeftijdsgroepen het meest betrouwbare medium is voor duurzaamheidscampagnes.

Future Session: de kracht van de combinatie

Vind hier alles over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native.

De kracht van het grote scherm

Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop of TV-scherm? De uitkomsten van dit onderzoek lees je hier.