Adverteren bij National Geographic

Terug naar overzicht

Inspireren om de wereld te ontdekken

National Geographic, onderdeel van The Walt Disney Company, belichaamt authenticiteit, moed, nieuwsgierigheid, optimisme en entertainment. Met thema’s als natuur, geschiedenis, avontuur en engineering wil National Geographic kijkers inspireren om de wereld te ontdekken.

Ga op avontuur met Bear Grylls, ontdek nieuwe culturen met Gordan Ramsey, leer meer over mens, dier en natuur met Dr. Poll en Cesar Millan en bereik nieuwe hoogtes met Alex Honnold.

Onze programma’s tonen de pracht, diversiteit en fragiliteit van onze planeet, en bieden ook inzicht in de technologische innovaties die onze wereld vormgeven. Opgericht in 1888 als society, is National Geographic uitgegroeid tot een van de grootste non-profit organisaties wereldwijd. Met een ongeëvenaard multimediaal platform bereiken ze maandelijks 730 miljoen mensen in 172 landen.

Download factsheet Website van National Geographic
  • Core doelgroep: 25-54 jaar
  • The Walt Disney Company

Andere merken die interessant voor jou kunnen zijn.

Animal Planet

Animal Planet is de enige entertainmentzender die zich volledig richt op dieren en natuur.

animal planet

Discovery

Discovery vertelt de verhalen van mensen die voortdurend hun grenzen verleggen en doorgaan waar anderen stoppen.

discovery

HISTORY Channel

HISTORY Channel verbindt onze moderne wereld op een intrigerende, spannende en vaak verbazende manier met zijn historische wortels.

history channel

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met ons New Business Team

Mail ons