De kracht van het platform

Hand met afstandsbediening gericht op een tv in een woonkamer

Het platform waarop je kijkt is van invloed op de impact van je commercial

Unravel Research heeft samen met Ad Alliance de waarde van aandacht voor advertenties op het grote scherm voor de verschillende platformen Videoland, YouTube en lineaire TV onderzocht middels Eye Tracking, EEG, GSR en survey.

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Waarom adverteren op SAVOD werkt voor jouw merk

In de wereld van Total Video, waar TV en Streaming (SAVOD) samenkomen, speelt SAVOD een cruciale rol in het versterken van de impact van advertenties.

De kracht van het grote scherm

Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop of TV-scherm? De uitkomsten van dit onderzoek lees je hier.

Het synergetische effect van video-platforms

In hoeverre versterken TV, YouTube en Videoland elkaar als het gaat om reclame-impact?