De kracht van device en platform

Effect op merk KPI's

Is het platform waarop je kijkt van invloed op de impact van je commercial?

Maakt het uit of je een commercial ziet op een smartphone, tablet, laptop of tv-scherm? In samenwerking met DVJ Insights en Unravel Research hebben we onderzoek gedaan.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Samen kijken: Een dubbele impact

Samen kijken is een krachtig fenomeen dat niet alleen de kijkervaring verbetert, maar ook de effectiviteit van advertenties verhoogt.

Onderzoek toont combinatiekracht van platformen in campagnes

Uit onderzoek van Albert Heijn, Memo2 en Ad Alliance blijkt dat het tonen van commercials op Videoland een effectieve aanvulling op een TV-campagne is.

Future Session: de kracht van de combinatie

Vind hier alles over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native.