De kracht van het grote scherm

TV scherm

Ad Alliance heeft in samenwerking met onderzoeksbureau DVJ Insights onderzoek gedaan naar de impact van adverteren op verschillende devices. Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop of TV-scherm?

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Het synergetische effect van video-platforms

In hoeverre versterken TV, YouTube en Videoland elkaar als het gaat om reclame-impact?

Waarom adverteren op SAVOD werkt voor jouw merk

In de wereld van Total Video, waar TV en Streaming (SAVOD) samenkomen, speelt SAVOD een cruciale rol in het versterken van de impact van advertenties.

Tips voor een effectieve video-campagne

Wat is de meest effectieve inzet van video-campagnes wanneer het gaat om de kracht van herhaling, platform, device en volgorde van TV en online?