De kracht van het grote scherm

TV scherm

Ad Alliance heeft in samenwerking met onderzoeksbureau DVJ Insights onderzoek gedaan naar de impact van adverteren op verschillende devices. Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop of TV-scherm?

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Samen kijken: Een dubbele impact

Samen kijken is een krachtig fenomeen dat niet alleen de kijkervaring verbetert, maar ook de effectiviteit van advertenties verhoogt.

De kracht van het platform

Het platform waarop je kijkt is van invloed op de impact van je commercial

Waarom adverteren op SAVOD werkt voor jouw merk

In de wereld van Total Video, waar TV en Streaming (SAVOD) samenkomen, speelt SAVOD een cruciale rol in het versterken van de impact van advertenties.