De kracht van het grote scherm

TV scherm

Ad Alliance heeft in samenwerking met onderzoeksbureau DVJ Insights onderzoek gedaan naar de impact van adverteren op verschillende devices. Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop of TV-scherm?

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Waarom adverteren op SAVOD werkt voor jouw merk

In de wereld van Total Video, waar TV en Streaming (SAVOD) samenkomen, speelt SAVOD een cruciale rol in het versterken van de impact van advertenties.

Future Session: de kracht van de combinatie

Vind hier alles over de kracht van de combinatie van de platformen TV, YouTube en Videoland en van TV & digital native.

Samen kijken verhoogt waardering content en advertenties

Bekijk het webinar over de vier elementen die de kracht van Total Video onderschrijven: Groot Scherm, Samen Kijken, Aandacht en Brand Safety.