Ingrid van der Werf
Head of Research & Insights
Singles’ Day, Black Friday en Cyber Monday, deze kortingsdagen zijn flink in populariteit gestegen de afgelopen jaren en naar verwachting zullen deze dagen ook dit jaar weer veel aandacht trekken. Reden genoeg voor ons om te onderzoeken in hoeverre consumenten er dit jaar gebruik van gaan maken, welke invloed de stijgende prijzen hebben en hoe merken het meest effectief kunnen communiceren.
Op basis van de resultaten hebben we 4 tips voor jou als merk in de aanbieding om op te vallen tijdens de november kortingsmaand:
- Vergroot je online zichtbaarheid
- Wees transparant en biedt kortingen van minimaal 20%
- Speel in op het geefmoment
- Stem je communicatie af op de doelgroep die je wilt bereiken
Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.
Hoe kun je als merk inspelen op de vakantievoorkeuren- en plannen van Nederlanders? Wij deden er onderzoek naar!
Samen met Unravel Research hebben we onderzoek gedaan naar de invloed van creatieve elementen in commercials op de impact van je campagne