Effectiviteit van advertentieproductenTV groot effect voor nieuwe merken

Uit onderzoek blijkt dat de inzet van TV een groot positief effect kan hebben voor nieuwe merken. Zij moeten hun verhaal en identiteit nog opbouwen en daar kan de inzet van TV een sterke bijdrage aan leveren. De resultaten van de TV-campagne van het nieuwe merk Snuggs (menstruatie ondergoed) laten dit goed zien! Deze campagne heeft geleid tot een grote impact op alle merk KPI’s als merkbekendheid, merkoverweging, merkvoorkeur én aankoopintentie.

Meer weten over de kracht van TV, al dan niet in combinatie met andere video-platforms? Neem dan eens een kijkje bij onze andere onderzoeken (effectiviteit van Video) of vraag je contactpersoon bij Ad Alliance naar onze insights/

TV creëert impact voor een nieuw merk.pdf (249,48 KB)

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Onderzoek
Effectiviteit,Video-campagne

Tips voor een effectieve video-campagne

Ad Alliance heeft onderzoek gedaan naar de meest effectieve inzet van video-campagnes. We hebben...

Onderzoek

Future Session: de kracht van combinatie

Op dinsdag 29 maart heeft alweer de derde Ad Alliance Future Session plaatsgevonden, waarin...

Onderzoek

TV betrouwbare bron voor duurzaamheidscampagnes

Onderzoek van Ad Alliance i.s.m. Dynata laat zien dat televisie onder verschillende leeftijdsgroepen het...

Meer weten over dit onderzoek?