Inzicht in doelgroepen en domeinenZakelijke beslissers

Het videoportfolio van Ad Alliance heeft een heel hoog bereik onder zakelijke beslissers in Nederland! Met sterke merken in ons portfolio als Nu.nl, AD, RTL Nieuws en RTL Z kun je eigenlijk niet om Ad Alliance heen als je de zakelijke beslisser met video wilt bereiken. Dit blijkt uit de gepubliceerde nieuwe bereikcijfers van het Decision Makers Survey (onderdeel NMO). Dit is hét onafhankelijke jaarlijkse bereiksonderzoek onder zakelijke beslissers in Nederland.

In onderstaande slides vind je een overzicht van de bereikcijfers per merk en meer informatie over DMS.

Ad Alliance bereik zakelijke beslissers

RTL Z is het zakelijke merk met actualiteit, verdieping en vermaak voor ondernemers en carrièremakers en is ook een sterk platform voor brand partnerships met deze doelgroep. Met mogelijkheden op TV, social media, web/app én een bewezen hoge effectiviteit van sponsorcampagnes biedt RTL Z krachtige contactmogelijkheden met de zakelijke doelgroep.

Lees hier nog meer insights over RTL Z en download de factsheet

Meer weten over dit onderzoek?

Mail ons