Online

Video advertising
Ad Alliance vormt samen met haar partners de grootste lokale online videopartij, met premium Nederlandse content via eigen platformen en samenwerkingen met andere publishers. Met ons exclusieve aanbod van lokale content bieden we je via één loket een brand safe omgeving en kwalitatief contact met je doelgroep. Je kunt zowel managed als programmatic bij ons inkopen, waarbij we het kwalitatieve videoaanbod voor de managed inkopen hebben gebundeld in het NL Premium Pakket.

Outstream video
Outstream video is een effectieve manier van video advertising. De commerciële video wordt getoond in het hart van artikelen op premium websites en is responsive. Het formaat van de video (horizontaal, verticaal of rechthoekig) past zich automatisch aan het scherm aan, ongeacht het platform of apparaat waar het op wordt uitgespeeld. Outstream kan zowel managed als programmatic worden ingekocht. Klik hier voor meer informatie.

Inkoopmogelijkheden
Je bepaalt zelf hoe en waar je jouw online advertentie of sponsoring wilt inzetten: RON (Run of Network): dit kan programmatic of managed ROC (Run of Channel): Door het inkopen van channels kies je voor gericht bereik in een content categorie of doelgroep. Dit is alleen mogelijk bij online video. Mogelijkheden zijn: ROS (Run of Site): Je kiest tegen een toeslag zelf de content/websites waar jouw uiting wordt vertoond.

Programmatic guaranteed
Bij ons is het mogelijk om de content van RTL op Youtube en Divimove programatic guaranteed in te kopen via de DSP Display & Video 360 (DV360). Programmatic guaranteed biedt buyers de mogelijkheid om videocampagnes online te creëren in de DBM Marketplace tegen een vaste prijs en een vast volume. De videocampagnes kunnen ook ingezet worden op basis van audience data. Programmatic guaranteed: hoe het werkt en de voordelen

Display advertising
Voor optimale zichtbaarheid of actiematige campagnes gericht op clicks, zijn grote en interactieve display banners en takeovers beschikbaar op de responsive sites en mobiele devices. Targeting op een specifieke doelgroep of regio, of de keuze voor een specifieke titel of channel zorgen voor een gericht bereik van de campagne. Voor de tarieven en mogelijkheden van Display Advertising neem contact op met onze partner DPG advertising@dpgmedia.nl

Targeting mogelijkheden
We vinden het belangrijk om onze gebruikers goed te kennen. Daarmee kunnen we ze goede producten en goede content aanbieden en zorgen we voor relevante advertenties die aansluiten bij hun behoeften en interesses. Uiteindelijk levert dit ook het beste resultaat voor de adverteerder. Door meerdere databronnen slim te combineren bieden we je verschillende targeting opties:

Targetting Index
Device 125
Geo 125
Time 125
Position 150
Audience op aanvraag

 

Native advertising
Wij helpen merken met het vertellen van hun verhaal op een betekenisvolle manier door het ontwikkelen van totaalconcepten en door in te haken op bestaande campagnes. Wij maken digital advertising persoonlijk door het merk aan de juiste makers en doelgroep te koppelen: de ‘sweet spot’ van content marketing. Dit is de plek waar marketing doelstellingen worden behaald. In deze mix bieden wij slimme content- en display oplossingen. Onze content producten bestaan uit: sponsered stories, sponsored video’s, social only, fan marketing, podcast advertising en distributie van content. Daarnaast bieden wij premium display advertising aan met bestaande en eigen impactvolle formaten. Het portfolio bestaat uit een zeer breed aanbod van influencers en websites in verschillende thema’s en doelgroepen. Met diverse grote Nederlandse influencers, blogs en communities hebben ze een exclusieve samenwerking. Ze zijn onderverdeeld in de segmenten food, moms, Business News & Innovators, Tech & Lifestyle, Fun & Entertainment, Fashion & Beauty, Home Deco en Health & Lifestyle.