Merkvoorkeur & imago

Sterke influencer campagne Heinz Tomato Ketchup Zero

Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en Heinz Nederland opnieuw de handen ineen voor een op maat gemaakte samenwerking. Het doel van de campagne? De doelgroep jongvolwassenen inspireren in het maken van kleine aanpassingen rondom hun eetgewoontes op een ontspannen en leuke manier! Samen met Influencer agency Hello…

Coca-Cola x All You Need Is Love

In 2021 was het kerstthema van Coca-Cola: Real Magic. In samenwerking met mediabureau UM, is Ad Alliance uitgedaagd om nóg meer magie aan deze campagne toe te voegen met een creatieve media doorvertaling. Bekijk hier de magische case.

Birra Moretti x Il Dolce Far Niente

Begin 2021 heeft Heineken het merk Birra Moretti geïntroduceerd in Nederland en wilde in Q3 en Q4 iedereen bereiken met het verhaal achter het authentieke Italiaanse biermerk: ‘Il Dolce Far Niente’. Hét Italiaanse gezegde over de edele kunst van het niets doen en genieten, iets waar wij Nederlanders nog veel van kunnen leren.  Il Dolce…

Hairitage by Guhl

Vanuit het concept HAIRITAGE, dat bedacht is door Ad Alliance, produceerden wij een Tv-commercial die een nostalgische ode brengt aan de geur van Guhl, die herinneringen triggert en de doelgroep de geur van Guhl laat herbeleven. De TVC is inmiddels goed ingewerkt en we presenteren met trots de glazende resultaten. Kijk je mee?