De kracht van de combinatie TV & digital native

influencer
Effect op merk KPI's

Is digital native een waardevolle toevoeging op TV?

Uit ons onderzoek blijkt dat

  • Het tot extra effect op merkherinnering leidt.
  • Deze effecten het hoogst zijn als je de campagne start met TV.
  • Jongeren en bloglovers het meest positief zijn over Digital Native. Bij hen leidt het tot de meeste merkactivatie.
Download dit onderzoek

Meer weten over de kracht van de combinatie TV en digital native?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Chantal Verhage

Research Specialist

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

RTL Z bereikt betrokken kijker

RTL Z effectief in bereiken van een betrokken kijkersgroep, zo blijkt uit diverse sponsoreffectmetingen van branded RTL Z programma’s.

Impact van frame-split advertising

Frame-split blijkt effectiever dan een reguliere spot. Het zorgt voor een hogere engagement en dat leidt tot een hogere brandimpact en minder irriatie.