De kracht van de combinatie TV & digital native

Persoon in keuken wordt gefilmd door telefoon in een statief omringd door iconen zoals duimpjes en hartjes
Effect op merk KPI's

Is digital native een waardevolle toevoeging op TV?

Uit ons onderzoek blijkt dat

  • Het tot extra effect op merkherinnering leidt.
  • Deze effecten het hoogst zijn als je de campagne start met TV.
  • Jongeren en bloglovers het meest positief zijn over Digital Native. Bij hen leidt het tot de meeste merkactivatie.
Download dit onderzoek

Meer weten over de kracht van de combinatie TV en digital native?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Chantal Verhage

Research Consultant

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Ondertiteling van commercials

Ondertiteling van commercials doet geen afbreuk en werkt positief! Ad Alliance adviseert daarom standaard ondertiteling van commercials.

Effectiviteit addressable campagne

Ad Alliance heeft onderzoek gedaan naar de effectiviteit van een addressable campagne van de Nationale Postcodeloterij.