Effect van TV spot in combinatie met branded content

Effect op merk KPI's

Waar liggen kansen voor adverteerders?

Samen met onderzoeksbureau Validators hebben we onderzoek gedaan naar het effect van TV spot in combinatie met branded content en hebben we gekeken waar kansen liggen voor adverteerders. Zet jij branded content al in voor je merk, of overweeg je dat te gaan doen? Dit onderzoek geeft interessante inzichten die je wellicht verder kunnen helpen:

  • Inzicht in het verschil in effect tussen TV spot en branded content?
  • Inzicht in de werking van de combinatie TV spot en branded content?
  • Inzicht in de optimale volgorde voor het verhogen van het mentale marktaandeel (het mentale marktaandeel is de mate waarin consumenten aan je merk denken in een relevante (koop)situatie)

Bekijk het webinar waarin het onderzoek door Mirte van Deursen (Ad Alliance) en Cathelijn te Koppele (Validators) wordt toegelicht of lees de conclusies en tips uit het onderzoek.

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

De kracht van een Identspot

Uit onderzoek blijkt dat de identspot significant hoger scoort op zowel spontane als geholpen merkherinnering. Ook scoort deze uiting hoog op creativiteit.

De kracht van de combinatie TV & digital native

Wat is het synergetische effect van de inzet van TV & Digital Native? De antwoorden op deze vragen vind je in dit onderzoek.

Effectiviteit addressable campagne

Ad Alliance heeft onderzoek gedaan naar de effectiviteit van een addressable campagne van de Nationale Postcodeloterij.