Impact van billboarding

Blonde vrouw kijkt tv met bak popcorn
Effect op merk KPI's

Hoe effectief is billboarding op merkherinnering, merkbekendheid en dieper de funnel in?

  • Het geeft een boost aan merkherinnering.
  • Daarbij maakt voor de merkherinnering en opvalwaarde de positie van het Billboard niet uit.
  • Het laat merkbekendheid en merkoverweging groeien.
  • Het laat merkbekendheid en merkoverweging groeien.
Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Effect van TV spot in combinatie met branded content

Samen met onderzoeksbureau Validators hebben we onderzoek gedaan naar het effect van TV Spot in combinatie met Branded Content.

De kracht van de combinatie TV & digital native

Wat is het synergetische effect van de inzet van TV & Digital Native? De antwoorden op deze vragen vind je in dit onderzoek.