Impact van billboarding

Vrouw kijkt tv met bak popcorn
Effect op merk KPI's

Hoe effectief is billboarding op merkherinnering, merkbekendheid en dieper de funnel in?

  • Het geeft een boost aan merkherinnering.
  • Daarbij maakt voor de merkherinnering en opvalwaarde de positie van het Billboard niet uit.
  • Het laat merkbekendheid en merkoverweging groeien.
  • Het laat merkbekendheid en merkoverweging groeien.
Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Ondertiteling van commercials

Ondertiteling van commercials doet geen afbreuk en werkt positief! Ad Alliance adviseert daarom standaard ondertiteling van commercials.

Impact van frame-split advertising

Frame-split blijkt effectiever dan een reguliere spot. Het zorgt voor een hogere engagement en dat leidt tot een hogere brandimpact en minder irriatie.

RTL Z bereikt betrokken kijker

RTL Z effectief in bereiken van een betrokken kijkersgroep, zo blijkt uit diverse sponsoreffectmetingen van branded RTL Z programma’s.