Impact van billboarding

Vrouw kijkt tv met bak popcorn
Effect op merk KPI's

Hoe effectief is billboarding op merkherinnering, merkbekendheid en dieper de funnel in?

  • Het geeft een boost aan merkherinnering.
  • Daarbij maakt voor de merkherinnering en opvalwaarde de positie van het Billboard niet uit.
  • Het laat merkbekendheid en merkoverweging groeien.
  • Het laat merkbekendheid en merkoverweging groeien.
Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Effectiviteit addressable campagne

Ad Alliance heeft onderzoek gedaan naar de effectiviteit van een addressable campagne van de Nationale Postcodeloterij.

RTL Z bereikt betrokken kijker

RTL Z effectief in bereiken van een betrokken kijkersgroep, zo blijkt uit diverse sponsoreffectmetingen van branded RTL Z programma’s.

Effect van TV spot in combinatie met branded content

Samen met onderzoeksbureau Validators hebben we onderzoek gedaan naar het effect van TV Spot in combinatie met Branded Content.