spelende kinderen

De rol van kinderen in het aankoopproces

Kinderen tussen de 3 en 12 jaar nemen continu nieuwe informatie op en zijn op steeds jongere leeftijd al actief op het gebied van media. Ze pikken communicatie razendsnel op en zelfs hele jonge kinderen weten al sneller dan hun ouders welke ontwikkelingen er plaatsvinden op het gebied van nieuwe technologieën. Daarnaast hebben zij een sterke mening over merken en producten. Hoe speel je hier als merk het meest succesvol op in? De resultaten van dit onderzoek geven concrete handvaten op het gebied van communicatie, die in dit document verder worden toegelicht. Ad Alliance helpt jou daarnaast om op een verantwoorde manier te adverteren onder de doelgroep kids.

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact met het Researchteam, we helpen je graag.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Senior Research consultant

Chantal Verhage

Research Specialist

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

Nieuwe kijk op effectieve creatieve reclame

Creativiteit blijkt een goede manier om de effectiviteit van reclame te verhogen. Maar wat is nu precies het recept voor creativiteit?

Populariteit kortingsdagen

Hoe val je als merk op tijdens de kortingsdagen? In hoeverre maken consumenten gebruik van Singles’ Day, Black Friday en Cyber Monday? Bekijk ons onderzoek.