De kracht van...Addressable TV

Terug naar overzicht

Technisch zijn we er helemaal klaar voor!

Addressable TV brengt het beste van TV en digital samen; het massabereik van lineaire tv en de targeting mogelijkheden van digital. Met addressable TV is het mogelijk om commercials in reguliere reclameblokken te vervangen door commercials die gericht zijn op een specifieke doelgroep, bijvoorbeeld op basis van gedrag, interesse of regio. Door de uiting aan te passen aan deze specifieke doelgroepen neemt de relevantie voor zowel de kijker als de adverteerder toe.

Addressable TV is een innovatie waar we vanuit Ad Alliance samen met VodafoneZiggo en RTL hard aan hebben gewerkt de afgelopen periode. De uitgebreide mogelijkheden op het gebied van addressable TV delen we graag met je zodra de metingen van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) klaar zijn voor deze innovatie en de overschreven commercials goed worden gecorrigeerd. Tot die tijd bieden we vanuit Team Early, ons innovatieteam, een eerste kennismaking met addressable TV middels een testcampagne waar geen NMO-correctie voor nodig is.

Wil je nu al meer weten over onze mogelijkheden op het gebied van addressable TV? Neem dan contact op met je contactpersoon bij Ad Alliance.

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met:

Mail ons