Een campagne met impact!
In 2023 werd huisdierenverzekering Figo als merk gelanceerd in Nederland. Met een tv-campagne wilde...
Ons Research & Insights team doet onderzoek naar de effectiviteit van media-inzet, naar trends en ontwikkelingen, doelgroepen en domeinen. Deze inzichten helpen ons bij het realiseren van jouw marketingcommunicatiedoelstellingen.
In 2023 werd huisdierenverzekering Figo als merk gelanceerd in Nederland. Met een tv-campagne wilde...
Ongeacht de positie van het billboard, het geeft en boost aan de merkherinnering en...
Ad Alliance heeft i.s.m. DVJ Insights, de Nationale Postcodeloterij, Abovo Media en Media Solutions...
12 dec - Samen met neuromarketingbureau Unravel Research hebben we onderzoek gedaan naar de...
Uit onderzoek blijkt dat de inzet van TV een groot positief effect kan hebben...
Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en...
19 sept - Samen met onderzoeksbureau Validators hebben we onderzoek gedaan naar het effect...
Creativiteit blijkt een goede manier om de effectiviteit van reclame te verhogen. Maar wat...
Ad Alliance streeft naar diversiteit en inclusiviteit in al haar uitingen en heeft daarom...
RTL Z effectief in bereiken van een betrokken kijkersgroep, zo blijkt uit diverse sponsoreffectmetingen...
Uit onderzoek blijkt dat de identspot significant hoger scoort op zowel spontane als geholpen...
Uit onderzoek blijkt dat inhaakbillboards positiever beoordeeld worden dan reguliere billboards. Ook worden ze...
Wat is het synergetische effect van de inzet TV & digital native? Maakt de...
Branded content draagt sterk bij aan een positieve beeldvorming van het merk en realiseert...
Frame-split blijkt effectiever dan een reguliere spot. Het zorgt voor een hogere engagement en...
Ad Alliance heeft onderzoek gedaan naar de meest effectieve inzet van video-campagnes. We hebben...
Wat is de impact van adverteren op verschillende devices? Maakt het uit of je...
Het tonen van commercials op Videoland is een effectieve aanvulling op een TV-campagne.
Op dinsdag 29 maart heeft alweer de derde Ad Alliance Future Session plaatsgevonden, waarin...
In samenwerking met Unravel Research heeft Ad Alliance onderzoek gedaan naar de synergie tussen...
Unravel Research heeft samen met Ad Alliance de waarde van aandacht voor advertenties op...
Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop...
Het videoportfolio van Ad Alliance heeft een heel hoog bereik onder zakelijke beslissers in...
In hoeverre verschilt Nederland van de rest van Europa als het gaat om kijkgedrag...
Op 1 oktober is het Wereld Vegetarisme Dag. Een goed moment dus om wat...
Wil je hierop inspelen? Richt je dan zowel op de man als op de...
Kinderen tussen de 3 en 12 jaar nemen continu nieuwe informatie op en zijn...
Het leven in Nederland is in de afgelopen jaren steeds slimmer geworden en dat...
Uit ons nieuwste onderzoek (i.s.m. Dynata) blijkt dat 75% van de – autorijdende -...
In hoeverre maken consumenten gebruik van Singles’ Day, Black Friday en Cyber Monday?
Wanneer de zomervakantie erop zit, is het tijd om terug te gaan naar school....
Inflatie domineert het nieuws de laatste tijd en is onderwerp van gesprek. De stijging...
Onderzoek van Ad Alliance i.s.m. Dynata laat zien dat televisie onder verschillende leeftijdsgroepen het...