
Een nieuwe kijk op effectieve creatieve reclame
Literatuuronderzoek naar de effectiviteit van creatieve reclame Volgens een aantal marketeers zit de reclamewereld...
Ons Research & Insights team doet niet alleen onderzoek naar de effectiviteit van media-inzet, maar ook naar trends en ontwikkelingen, doelgroepen en domeinen. Deze inzichten helpen ons bij het realiseren van jouw marketingcommunicatiedoelstellingen.
Literatuuronderzoek naar de effectiviteit van creatieve reclame Volgens een aantal marketeers zit de reclamewereld...
Ondertiteling van commercials doet geen afbreuk en werkt positief! In ons land wonen 1,5...
Ad Alliance heeft diverse sponsoreffectmetingen voor branded RTL Z programma’s uitgevoerd. Benieuwd naar de...
Ben je op zoek naar een creatieve uiting met veel impact op merkherinnering? Denk...
Uit onderzoek blijkt dat inhaakbillboards positiever beoordeeld worden dan reguliere billboards. Ook worden ze...
Wat is het synergetische effect van de inzet TV & digital native? Maakt de...
Ad Alliance doet continue effectonderzoek naar de sponsoring van programma's. Met die uitkomsten kunnen...
Ad Alliance doet continue onderzoek naar de effectiviteit van billboarding. Met die uitkomsten kunnen...
Ad Alliance heeft in samenwerking met onderzoeksbureau DVJ Insights onderzoek gedaan naar het effect...
Ad Alliance heeft onderzoek gedaan naar de meest effectieve inzet van video-campagnes. We hebben...
Wat is de impact van adverteren op verschillende devices? Maakt het uit of je...
Het tonen van commercials op Videoland is een effectieve aanvulling op een TV-campagne.
Op dinsdag 29 maart heeft alweer de derde Ad Alliance Future Session plaatsgevonden, waarin...
In samenwerking met Unravel Research heeft Ad Alliance onderzoek gedaan naar de synergie tussen...
Unravel Research heeft samen met Ad Alliance de waarde van aandacht voor advertenties op...
Maakt het uit of een commercial te zien is op een smartphone, tablet, laptop...
Inflatie domineert het nieuws de laatste tijd en is onderwerp van gesprek. De stijging...
Onderzoek van Ad Alliance i.s.m. Dynata laat zien dat televisie onder verschillende leeftijdsgroepen het...
Singles’ Day, Black Friday en Cyber Monday, deze kortingsdagen zijn flink in populariteit gestegen...