Effectiviteit van advertentieproductenOndertiteling van commercials

Terug naar overzicht

Ondertiteling van commercials doet geen afbreuk en werkt positief!

In ons land wonen 1,5 miljoen mensen die doof of slechthorend zijn. Ad Alliance streeft naar diversiteit en inclusiviteit in al haar uitingen en heeft daarom samen met Procter & Gamble onderzoek gedaan naar ondertiteling van commercials (doelgroep 18-65 jaar, n=251). Wat blijkt: Ondertiteling van commercials doet geen afbreuk en werkt positief!

Download het onderzoek naar ondertiteling.pdf (335,13 KB)

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Onderzoek
identspot,spontane merkherinnering,geholpen merkherinnering,creativiteit

De kracht van een identspot

Uit onderzoek blijkt dat de identspot significant hoger scoort op zowel spontane als geholpen...

Onderzoek
inhaakbillboard,inhaakbillboards,merkeffect,merkherinnering

Impact van inhaakbillboards

Uit onderzoek blijkt dat inhaakbillboards positiever beoordeeld worden dan reguliere billboards. Ook worden ze...

Onderzoek
tariefkaart maart

Impact van billboarding

Wat is het effect van de inzet van billboarding op spontane en geholpen merkbekendheid?...

Meer weten over dit onderzoek?