Effectiviteit van advertentieproductenImpact van frame-split advertising

Terug naar overzicht

Frame-split zorgt voor een hoge engagement

Ad Alliance heeft in samenwerking met onderzoeksbureau DVJ Insights onderzoek gedaan naar het effect van een frame-split. Hierbij hebben we onderzocht of de bijzondere positie van een frame-split leidt tot een hogere impact dan een reguliere TV-spot. De uitkomsten van dit onderzoek lees je via onderstaande button:

Resultaten onderzoek impact van framesplit advertising.pdf (279,99 KB)

Bekijk ook deze gerelateerde informatie.

Onderzoek
identspot,spontane merkherinnering,geholpen merkherinnering,creativiteit

De kracht van een identspot

Uit onderzoek blijkt dat de identspot significant hoger scoort op zowel spontane als geholpen...

Onderzoek
creatieve reclame,reclame,effectieve reclame

Nieuwe kijk op effectieve creatieve reclame

Creativiteit blijkt een goede manier om de effectiviteit van reclame te verhogen. Maar wat...

Onderzoek
branded content,positieve beeldvorming,merkoverweging,merkvoorkeur

Impact van branded content

Branded content draagt sterk bij aan een positieve beeldvorming van het merk en realiseert...

Meer weten over dit onderzoek?