
Good Times met McDonald’s als hoofdsponsor van het succesvolle RTL 4-programma Holland’s Got Talent!
Vrijdag 1 september startte bij RTL 4 het nieuwste seizoen van talentshow Holland’s Got...
Hier vind je de laatste nieuwsberichten over ontwikkelingen binnen Ad Alliance.
Vrijdag 1 september startte bij RTL 4 het nieuwste seizoen van talentshow Holland’s Got...
LOAVIES is dit seizoen de trotse nieuwe fashion brand partner van het populaire dating...
Vandaag is aangekondigd dat RTL samen met NPO, EMG, NEP, NCP en Talpa Network...
Ad Alliance – het saleshuis van onder andere RTL Nederland, Paramount, Disney en Discovery...
Op donderdag 26 januari jl. heeft de ACM mondeling laten weten dat er geen...
‘De Verraders’ wint prestigieuze Rose d’Or Award Deze awards worden ieder jaar uitgereikt en...
Crossmediale Branded Content campagne Smint X Love Island Smint Social Booth x Love Island...
Jasper Oelers (Group Lead Digital bij Ad Alliance) neemt jou mee in drie digitale...
Ad Alliance introduceert de Pauze ad, een nieuwe advertentievorm waarbij een advertentie wordt getoond...
Hilversum, 29 maart 2022 – Ad Alliance doet continu onderzoek naar de meest effectieve...
Het tonen van commercials op Videoland is een effectieve aanvulling op een TV-campagne. Dit...
Ziggo Sport blijft de meest complete zender van Nederland op het gebied van auto-...
Persbericht: Saleshuis Ad Alliance en Nederlands’ grootste podcast-partij Dag & Nacht Media bouwen samen...
Grote verschillen in duurzaam gedrag: 55-plus leeft het meest duurzaam
Stoov® en BenBits bouwen samen met Expeditie Robinson aan een duurzaam en plasticvrij milieu
Vanaf 6 november is baanwielrennen, in de gloednieuwe UCI Track Champions League, te zien...
Op 1 oktober 2021 gaat de online kansspelmarkt in Nederland open. Ad Alliance heeft,...
De aandacht voor commercials is groter op Videoland en lineaire TV dan op YouTube....
Wat is de impact van adverteren op verschillende devices? Maakt het uit of een...
Voorgenomen fusie van activa van RTL Nederland en Talpa Network zorgt voor een sterke...
Op maandag 7 juni bestaat RTL Z twintig jaar. In twee decennia is RTL...
Back to the future, weer terug naar het heden en vooruitblikken: daar stond onze...
Ben jij klaar voor de toekomst en heb jij de Ad Alliance Future Session op dinsdag 18...
In de Moederdagspecial van ‘All You Need Is Love’ gaat Robert ten Brink in...
TV Masters is een complete interactieve training voor jonge mediaprofessionals, werkzaam bij mediabureaus
Met trots kunnen we melden dat vanaf vandaag, 1 april 2021, de online video...
Na een intensief tenderproces zijn Kantar en Ipsos door SKO, NLO, NOM en VINEX...
Vandaag lanceert Ziggo Sport Totaal het nieuwe kanaal Ziggo Sport Tennis. Op dit nieuwe...
Ton Rozestraten, CEO van Ad Alliance, vertelt in onderstaande BM Talk zijn visie op...
Saleshouse Ad Alliance migreert naar de video monetization technologie van smartclip om de groei...
Met een contractverlenging van drie jaar blijft A+E Networks UK een vaste partner bij...
Voetballiefhebbers kunnen vanaf augustus 2021 voor de UEFA Champions League terecht bij RTL. De...
Wij begrijpen dat flexibiliteit en snelheid van handelen nu belangrijk is voor jou en...
In het TV-format ‘Bestemming: Weerzien’, een partnership tussen PLUS supermarkten en ‘All You Need...
Twitter biedt als video advertentieplatform veel mogelijkheden voor adverteerders. Dat het inzetten van Twitter...
FOX Sports wordt ESPN. Vanaf 1 januari 2021 gaan de tv-zenders, online kanalen en...
Na de succesvolle samenwerking rondom ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ in 2018 slaat luisterboekenplatform Storytel...
Van imponerende video’s tot onze content-highlights in 2021: in sneltempo hebben wij jullie op...
Floris Boeren van Fremantle, het productiebedrijf waar Ad Alliance veel mee samenwerkt, schrijft over...
Meer keuzevrijheid voor de kijker en verrijking van premium video proposities voor adverteerders Videoland...