RatecardKids

Van de allerjongste tot aan de oudere kids, met onze avontuurlijke en vermakelijke merken Disney Channel, Disney XD, Nickelodeon, Nick Jr., Nick Toons en RTL Telekids bereiken wij vele Nederlandse kinderen. Met dit brede portfolio aan sterke merken en veel kennis over de doelgroep is Ad Alliance dé partner voor verantwoorde kidscommunicatie.

Wil je meer weten over ons kidsaanbod en de inkoopmogelijkheden voor 2024?

Wij helpen je graag. Download de kids ratecard via de button hieronder of neem contact op met jouw contactpersoon bij Ad Alliance.

Verantwoord omgaan met kinderreclame

  • Reclame gericht op kinderen moet op zorgvuldige wijze plaatsvinden en hiervoor gelden specifieke regels waar ons salesteam goed van op de hoogte is. Voor meer informatie hierover kun je contact opnemen met je contactpersoon bij Ad Alliance.
  • Reclame voor voedingsmiddelen gericht op kinderen tot 7 jaar is niet toegestaan.
  • Reclame voor voedingsmiddelen gericht op kinderen van 7 t/m 12 jaar is alleen toegestaan als deze voldoet aan de voedingsdeskundige criteria zoals opgenomen in de Reclamecode voor Voedingsmiddelen.
Ad Alliance ratecard Kids Q1 2024.pdf (1,91 MB) Ad Alliance Ratecard Kids Q2 – Q4.pdf (1,94 MB)

Bekijk ook dit gerelateerd onderzoek.

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met ons New Business Team.

Mail ons