Impact van frame-split advertising

afstandsbediening

Frame-split zorgt voor een hoge engagement

Ad Alliance heeft in samenwerking met onderzoeksbureau DVJ Insights onderzoek gedaan naar het effect van een frame-split. Hierbij hebben we onderzocht of de bijzondere positie van een frame-split leidt tot een hogere impact dan een reguliere TV-spot. De uitkomsten van dit onderzoek lees je via onderstaande button:

Download dit onderzoek

Meer weten over dit onderzoek?

Neem contact op met het Researchteam, we helpen je graag verder.

Mail ons

Ingrid van der Werf

Head of Research & Insights

Mirte van Deursen

Sr. Research Consultant

Chantal Verhage

Research Consultant

Julie de Jong

Research Analyst

Gerelateerde onderzoeken

De kracht van een Identspot

Uit onderzoek blijkt dat de identspot significant hoger scoort op zowel spontane als geholpen merkherinnering. Ook scoort deze uiting hoog op creativiteit.

RTL Z bereikt betrokken kijker

RTL Z effectief in bereiken van een betrokken kijkersgroep, zo blijkt uit diverse sponsoreffectmetingen van branded RTL Z programma’s.

Impact van branded content

Dankzij continu onderzoek naar de effectiviteit van Sponsorhips kunnen we uitspraken doen over de impact van Branded Content op de belangrijkste merk-KPI’s.