Impact van samenwerkingen

Intertoys en LEGO Masters

De samenwerking heeft niet alleen geleid tot meer zichtbaarheid, maar ook tot een duidelijke versterking van de merkbekendheid én het imago van Intertoys.

Bol en Kopen of Slopen

Dit jaar sloot Bol een brand partnership met het RTL 4 programma Kopen of Slopen – een samenwerking die inhoudelijk perfect aansloot bij het programma.

Lindt LINDOR en RTL All You Need Is Love Kerstspecial

In 2024 bracht Lindt de magie van Kerstmis tot leven met een bijzondere en succesvolle samenwerking met de All You Need Is Love Kerstspecial.

Colgate en Holland’s Next Top Model

Colgate en Holland’s Next Top Model sloegen in 2024 hun handen ineen voor een branded content-samenwerking zoals je hem nog nooit gezien hebt.

Ambassadeursstrategie van Iglo

Onderzoek toont de positieve impact van de samenwerking tussen Ad Alliance en Iglo-ambassadeurs op belangrijke merk-KPI’s.

Adverteren op Videoland bewezen effectief

Adverteren op Videoland heeft een enorme impact gecreëerd voor de naamsbekendheid van de Tom Tom app en deze aanzienlijk verhoogd.

Een succesvolle reis naar merkbekendheid

De resultaten van ons effectonderzoek naar de TV-inzet van Figo laten een stijging in bekendheid, overweging en voorkeur van het merk zien.

Impactvolle influencer samenwerking

De resultaten van ons effectonderzoek naar de influencercampagne van Iglo i.s.m. HelloSparkle laten mooie resultaten zien.

Succesvolle campagne Heinz Tomato Ketchup Zero

Na het succes van de digital native campagne in 2022 sloegen Ad Alliance en Heinz Nederland opnieuw de handen ineen voor een op maat gemaakte samenwerking.