Zakelijke beslissers
Zakelijke beslissers bereiken met video? Uit recent onderzoek blijkt dat je dan niet om de sterke merken uit ons portfolio heen kunt!
Zakelijke beslissers bereiken met video? Uit recent onderzoek blijkt dat je dan niet om de sterke merken uit ons portfolio heen kunt!
Samen met Unravel Research hebben we onderzoek gedaan naar de invloed van creatieve elementen in commercials op de impact van je campagne
Hoe val je als merk op tijdens de kortingsdagen? In hoeverre maken consumenten gebruik van Singles’ Day, Black Friday en Cyber Monday? Bekijk ons onderzoek.
In hoeverre verschilt Nederland van de rest van Europa als het gaat om kijkgedrag en advertentiewaardering?
We deden onderzoek hoe merkcampagnes in kunnen spelen op de behoeftes rond vegetarisch eten.
De Back to School periode is een moment dat veel kansen biedt voor merken om op in te spelen. In ons onderzoek vind je interessante inzichten die je helpen.
Creativiteit blijkt een goede manier om de effectiviteit van reclame te verhogen. Maar wat is nu precies het recept voor creativiteit?
Wat kunnen merken doen in tijden van inflatie? We geven je 4 tips.
Hoe kun je als merk inspelen op de vakantievoorkeuren- en plannen van Nederlanders? Wij deden er onderzoek naar!
Hoe bereik je als merk succesvol kinderen tussen de 3 en 12 jaar? Ad Alliance helpt jou om op een verantwoorde manier te adverteren onder de doelgroep kids.
Dit onderzoek geeft inzicht in de ontwikkelingen op het gebied van smart home en de kansen die deze bieden.