
Inkoopsystematiek
Hoe bereken je de prijs van TV Spot en Special Advertising? De prijs wordt bepaald door een GRP-prijs die afhankelijk is van diverse factoren.
Hoe bereken je de prijs van TV Spot en Special Advertising? De prijs wordt bepaald door een GRP-prijs die afhankelijk is van diverse factoren.
Met deze inkoopvorm kies je zelf de content die het beste past bij jouw campagne. Je kunt hierbij kiezen uit diverse pakketten.
Met een tijdvakpakket bepaal je zelf in welk tijdvak de spots worden geplaatst. Wij verzorgen de indeling in het gewenste tijdvak.
Met een doelgroeppakket word je ingedeeld bij de zenders van jouw inkoopdoelgroep. Wij verzorgen de indeling die het beste past binnen je inkoopdoelgroep.
Wil je aanwezig zijn bij aansprekende thema’s voor specifieke doelgroepen? Dat kan met onze themapakketten, samengesteld voor onder andere mannen, vrouwen, jong volwassenen, kids...
Charitatieve instellingen kunnen campagnes inkopen bij Ad Alliance via de regulier inkoop, daarnaast hebben we een aantal producten tegen een speciaal tarief.
Special advertising is maatwerk: een unieke, creatieve campagne waarbij TV en online gecombineerd ingezet kunnen worden.
Op de veilingsite plaatsen we kavels waarop je kunt bieden. Elk kavel is een pakket van een aantal GRP’s die in een bepaalde periode...