Impact van billboarding
Wat is het effect van de inzet van billboarding op spontane en geholpen merkbekendheid?...
Billboards zijn korte sponsorvermeldingen (5 sec) voor of na een programma of commercial break. Met billboarding profiteer je van de band met de kijker, het umfeld en de populariteit van het programma. Door de hoge attentiewaarde en kostenefficiënte inzet is billboarding een effectieve manier om merkbekendheid te verhogen, maar ook zeer geschikt voor productintroducties of het verhogen van sales.
Je kunt billboarding bij ons inkopen o.b.v de content of o.b.v. GRP’s. Met een Contentpakket of met een Sturing GRP Pakket kies je zelf de content die bij jouw campagne past. Kies je voor een Doelgroeppakket o.b.v. GRP-doelstellingen dan wordt jouw doelgroep bereikt op een mooie selectie van passende zenders. Wil je maximaal kostenefficiënt inkopen? Kies dan voor Fillboarding.
Hieronder vind je onze billboard pakketten.
Cromo
Naast het Billboard Premium Pakket kan je op dat umfeld verder meeliften met een Cromo (bekijk hier een voorbeeld van een cromo).
Op al onze Billboardpakketten is het commercieel beleid van TV spot van toepassing, met uitzondering van het Premium pakket. Scroll verder voor gedetailleerde informatie per pakket. Zie het inkoopsystematiekschema voor de tariefberekening.
Bekijk de showreel hieronder:
Video wordt afgespeeld