Adverteren bij MTV

Terug naar overzicht

Elke generatie zijn eigen MTV

MTV is onderdeel van onderdeel van Paramount. Het entertainmentmerk is vernieuwend, jong, echt, onvoorspelbaar en heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op jongeren. Het merk staat bekend om haar internationale succesvolle shows als Teen Mom, Geordie Shore, Ridiculousness en Catfish. Muziek gerelateerde programma’s zoals MTV Push en MTV Unplugged blijven ook grote favorieten. Evenals spectaculaire award shows en events, zoals de MTV Worldstage en de EMA’s. MTV gelooft in connectiviteit met jongeren op de platforms waar zij zich bevinden en richt zich daarom op een 360 graden multiplatform storytelling strategie. Alles online en offline staat met elkaar in verbinding. Op MTV.nl zijn muziekvideo’s, de laatste charts, entertainmentnieuws en volledige afleveringen van populaire shows te bekijken.

Download factsheet Website van MTV
  • Core doelgroep: 25-39 jaar
  • Paramount

Andere merken die interessant voor jou kunnen zijn.

RTL 5

RTL 5 laat een uitdagende, gedurfde en grappige kant van Nederland zien met verhalen die je verwonderen en verbazen.

Insight TV

Insight TV is een internationale content creator en televisiezender gespecialiseerd in action sports, lifestyle en entertainment.

Partner netwerk: We Are Era

We Are Era bereikt uiteenlopende doelgroepen via verschillende platforms waaronder YouTube, TikTok, Facebook, Instagram en meer.

Comedy Central

Comedy Central is de nummer één comedy zender in Nederland en Vlaanderen en zendt 24 uur per dag nationale en internationale top comedy series uit.

TLC

TLC is hét non-fictie en lifestyle entertainment kanaal voor vrouwen.

XITE

XITE is dé muziektelevisiezender met 24/7 de populairste muziekvideo’s.

RTL Boulevard

RTL Boulevard biedt het laatste nieuws op het gebied van entertainment, crime, royalty, tech en lifestyle.

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met ons New Business Team.

Sales
Mail ons