Impact van advertentieproducten

Impact van framesplit advertising

Framesplit commercials worden als subtieler en prettiger ervaren binnen de kijkervaring. Vooral in een rustige visuele omgeving komt de boodschap beter over.

Meer impact met inhaak Pauze Ads

Val met de ‘inhaak Pauze Ad’ beter op bij de kijker omdat je slim inspeelt op het pauze-moment of de content die gestreamd wordt.

Impact van billboarding

Dankzij continue onderzoek naar de effectiviteit van Billboarding kunnen we uitspraken doen over de impact van Billboarding op de belangrijkste merk-KPI’s.

Effectiviteit addressable campagne

Ad Alliance heeft onderzoek gedaan naar de effectiviteit van een addressable campagne van de Nationale Postcodeloterij.

Effect van TV spot in combinatie met branded content

Samen met onderzoeksbureau Validators hebben we onderzoek gedaan naar het effect van TV spot in combinatie met branded content.

Ondertiteling van commercials

Ondertiteling van commercials doet geen afbreuk en werkt positief! Ad Alliance adviseert daarom standaard ondertiteling van commercials.

RTL Z bereikt betrokken kijker

RTL Z effectief in bereiken van een betrokken kijkersgroep, zo blijkt uit diverse sponsoreffectmetingen van branded RTL Z programma’s.

De kracht van een Identspot

Uit onderzoek blijkt dat de identspot significant hoger scoort op zowel spontane als geholpen merkherinnering. Ook scoort deze uiting hoog op creativiteit.

Impact van inhaakbillboards

Inhaakbillboards blijken positiever beoordeeld worden dan reguliere billboards zo blijkt uit ons onderzoek.

De kracht van de combinatie TV & digital native

Wat is het synergetische effect van de inzet van TV & Digital Native? De antwoorden op deze vragen vind je in dit onderzoek.

Impact van branded content

Dankzij continu onderzoek naar de effectiviteit van sponsorhips kunnen we uitspraken doen over de impact van branded content op de belangrijkste merk-KPI’s.