Impact van framesplit advertising
Framesplit commercials worden als subtieler en prettiger ervaren binnen de kijkervaring. Vooral in een rustige visuele omgeving komt de boodschap beter over.
Framesplit commercials worden als subtieler en prettiger ervaren binnen de kijkervaring. Vooral in een rustige visuele omgeving komt de boodschap beter over.
Val met de ‘inhaak Pauze Ad’ beter op bij de kijker omdat je slim inspeelt op het pauze-moment of de content die gestreamd wordt.
Dankzij continue onderzoek naar de effectiviteit van Billboarding kunnen we uitspraken doen over de impact van Billboarding op de belangrijkste merk-KPI’s.
Ad Alliance heeft onderzoek gedaan naar de effectiviteit van een addressable campagne van de Nationale Postcodeloterij.
Samen met onderzoeksbureau Validators hebben we onderzoek gedaan naar het effect van TV spot in combinatie met branded content.
Ondertiteling van commercials doet geen afbreuk en werkt positief! Ad Alliance adviseert daarom standaard ondertiteling van commercials.
RTL Z effectief in bereiken van een betrokken kijkersgroep, zo blijkt uit diverse sponsoreffectmetingen van branded RTL Z programma’s.
Uit onderzoek blijkt dat de identspot significant hoger scoort op zowel spontane als geholpen merkherinnering. Ook scoort deze uiting hoog op creativiteit.
Inhaakbillboards blijken positiever beoordeeld worden dan reguliere billboards zo blijkt uit ons onderzoek.
Wat is het synergetische effect van de inzet van TV & Digital Native? De antwoorden op deze vragen vind je in dit onderzoek.
Dankzij continu onderzoek naar de effectiviteit van sponsorhips kunnen we uitspraken doen over de impact van branded content op de belangrijkste merk-KPI’s.