De kracht van...Adverteren op TV

Terug naar overzicht

Massa en selectief bereik, van jong tot oud door middel van adverteren op TV

Televisie is een ongekend krachtig medium. Het verbindt, informeert, geeft ons het laatste nieuws én biedt vermaak op grote schaal. Een TV-campagne is daarom het perfecte middel om de bekendheid en voorkeur voor jouw merk te vergroten. En verwerk je een activerende boodschap in jouw TV-spot? Dan heeft dat direct effect op jouw webtraffic en sales. Ook op de lange termijn zijn de resultaten van een TV-campagne terug te zien.

Waarom TV reclame bij Ad Alliance?

Met ons brede aanbod aan televisiezenders bereiken wij ruim 90% van alle Nederlanders per week. Bij Ad Alliance koop je een TV-spot in rondom specifieke programma’s of thema’s, in bepaalde tijdvakken of direct gericht op jouw doelgroep. Of je nu voor massa of selectief bereik kiest, wij hebben voor elk budget passende mogelijkheden rondom reclame op TV.

Wat kost reclame op TV?

De kosten voor TV-reclame kunnen sterk variëren per inkoopvorm. Je kunt bij Ad Alliance een TV-campagne inkopen op basis van een bepaald tijdvak, thema, doelgroep of rondom specifieke content. Wil je meer weten over de kosten van een TV-campagne? Bekijk dan hier de specifieke indexen in ons maandoverzicht of neem contact op met één van onze collega’s onderaan de pagina.

Lees meer over de kracht van Adverteren op TV in onze cases

Meer inspiratie

Coolbest

Fisherman’s Friend

Bekijk ook dit gerelateerd onderzoek.

Onderzoek
creatieve reclame,reclame,effectieve reclame

Nieuwe kijk op effectieve creatieve reclame

Creativiteit blijkt een goede manier om de effectiviteit van reclame te verhogen. Maar wat...

Onderzoek
ondertiteling,commercials,ondertitelen

Ondertiteling van commercials

Ad Alliance streeft naar diversiteit en inclusiviteit in al haar uitingen en heeft daarom...

Onderzoek
RTL Z,branded,betrokken kijker

RTL Z bereikt betrokken kijker

RTL Z effectief in bereiken van een betrokken kijkersgroep, zo blijkt uit diverse sponsoreffectmetingen...

Bekijk ook deze gerelateerde producten.

billboarding,billboarding tv,sponsorvermelding,merkbekendheid,productintroducties,attentiewaarde,hoge attentiewaarde

Billboarding

Door de hoge attentiewaarde is billboarding een effectieve manier is om merkbekendheid te verhogen, maar ook zeer geschikt voor bijvoorbeeld productintroducties.

special advertising,identspot,frame-split,creatieve tv commercial,blockcloser,overlaybanner,contentsplit,reclameboodschap,content

Special advertising

Zoek je een advertentiemogelijkheid waarmee jouw merk er echt uitspringt? Kies dan voor de unieke positie en creatieve mogelijkheden van special advertising.

branded content tv

Branded Content

Met de inzet van Branded Content werk je op een onderscheidende, natuurlijke manier aan jouw naamsbekendheid of merkvoorkeur.

Bekijk de ratecard en inkoopmogelijkheden:

tv,adverteren,reclame

Inkoopinformatie

Nog geen vast contactpersoon? Neem contact op met:

Mail ons